Συνάντηση με τη Ρυθμιστική Αρχή Λιμένων στο ΝΕΕ στις 18.06.2026
Στις 18 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο ΝΕΕ με τη Ρυθμιστική Αρχή Λιμένων. Το ΝΕΕ εκπροσώπησέ ο Προέδρός του κ. Γεώργιος Σπ. Αλεξανδράτος με τους δύο Αντιπροέδρους κ. Γεώργιο Γαβριήλ και κ. Βασίλη Λογοθέτη και μέλη του ΔΣ. Την ΡΑΛ εκπροσώπησε ο Προεδρός της κ. Παπαποστόλου μαζί με το επιτελείο του.Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν ζητήματα κοινού ενδιαφέροντος που αφορούν τη λειτουργία και ανάπτυξη των ελληνικών λιμένων, το κανονιστικό και θεσμικό πλαίσιο, καθώς και οι προκλήσεις και οι προοπτικές που διαμορφώνονται στον τομέα των θαλάσσιων μεταφορών και της ναυτιλίας. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ανάγκη ενίσχυσης της συνεργασίας μεταξύ των θεσμικών φορέων της λιμενικής και ναυτιλιακής κοινότητας, με στόχο την προώθηση κοινών προτάσεων που συμβάλλουν στην αναβάθμιση του κλάδου. Η συνάντηση διεξήχθη σε ιδιαίτερα εποικοδομητικό κλίμα, επιβεβαιώνοντας τη βούληση των δύο φορέων για συνέχιση της συνεργασίας και ανάπτυξη περαιτέρω πρωτοβουλιών.
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε το Δελτίο Τύπου.

